Chic in the summer.

by - 20:07

Girls and gals, I present you the fabulous work of Luka Lajić. I keep on watching these pics and I can't believe this is actually me haha. Not only we did an amazing job, but we also had soooo much fun. I guess that is the case when two hyperactive persons meet each other 😂. I absolutely love this outfit, Robert Sever invited us to his showroom to pick some stuff for our shoot and I immediately fell in love with these jeans and shirt. You already know I have a soft spot for dots. I love the fit of these jeans, as soon as I put them on, I forgot how it is going to be boiling hot outside since it was 30 degrees. We also had some audience so it was really fun! I will stop with words and let you see these pics. They say a picture is worth a thousand word. Well, these are worth millions of them. Enjoy 😊.

XOXO, M. 💖

***

Dame i gospodo, predstavljam vam fantastični rad Luke Lajića. Buljim u ove fotke i ne mogu vjerovati da sam to zapravo ja haha. Ne samo da smo odradili odličan posao, već smo se toliko zabavili da je to već priča za neki drugi blog post. Valjda je to tako kada se dvije hiperaktivne osobe nađu. A tek ovaj outfit. Totalna ljubav. Robert Sever nas je pozvao u svoj showroom da izaberemo stvari za fotkanje i ja sam se odmah zaljubila u ove hlače i košulju. Ne trebam govoriti koliko volim točkice :). A kod traperica me je toliko oduševio kroj da sam odmah zaboravila koliko će mi biti vruće vani u njima na tih 30 stupnjeva. Također smo imali malu publiku prolaznika pa je bilo prezabavno! A sada ću prestati sa riječima i pustiti vas da vidite fotke. Kažu da je fotografija vrijedna tisuću riječi. E pa ove su vrijedne milijon :). Uživaj!

XOXO, M. 💖

Photos by: Luka Lajić
Outfit by: Robert Sever


 










You May Also Like

0 komentari