Rues de Paris.

by - 19:41

Here I am, standing in front of a blank paper and trying to come up with a perfect introductory sentence to open a chest with all the memories and words for The City of Light. And I just can't come up with the perfect one. I am still overwhelmed with everything, with every corner, with every piece of art from Louvre and every step that we had to take to get to Montmartre. While preparing for our trip to Paris, I had been reading tons of guides and recommends and God knows what else. But let me tell you; the city itself is the museum and work of art. Just let it guide you through its streets, over the Seine and between cute little streets. I hope I can transfer you just for a moment to its streets, my Instagram husband and I tried to capture all the little moments and demonstrate you all the magic but that is impossible even with the best camera in the world. You have to be there to live it. 

We stayed at the cutest little apartment in the attic. I wanted to stay at the attic so I can see Parisian rooftops and its chimneys. We also had a piano and I played a few notes. Everything was so magical I can't event describe it with my words. Fresh croissants made right that morning, baguettes, strawberries, coffee, lemonade. Honestly, that is the perfect breakfast for me. And my love right across from me, sipping orange juice and stealing croissants from my hand. My little paradise.

I hope you can enjoy it through my photos. I have been preparing this blog post for 3 days and gave a bit to of my soul so I can give you that vibe. You can play yourself the songs as you go through it and give yourself full experience. CLICK HERE

Bisous, M.

***

Stojim ispred laptopa, buljim u crticu kojom započinjem pisati ovaj blog post i pokušavam se sjetiti savršene uvodne rečenice kojom bi otvorila škrinju punu riječi i uspomena iz Grada svjetla. I jednostavno ne mogu doći do te savršene rečenice. Još uvijek sam pod dojmom svega, svakoga maloga kutka, svih umjetničkih djela iz Louvrea i svake stepenice koju smo morali prijeći kako bi se popeli na Montmartre. Dok sam se pripremala za naš put u Pariz, čitala sam na toone uputstava i članaka i svega kako najbolje doživjeti Pariz, ali reći ću vam samo jedno. Pariz je muzej sam za sebe, umjetničko djelo samo za sebe. Samo mu se prepustite da vas vodi kroz svoje ulice, preko Seine i između slatkih ulica. Nadam se da vas mogu odvesti barem na trenutak tamo. Ja i moj Instagram-muž smo pokušali uhvatiti i zaustaviti par trenutaka kako bismo vam pokazali svu tu magiju ali to je nemoguće i sa najboljim fotoaparatom na svijetu. Jednostavno moraš biti tamo kako bi to doživio.

Odsjeli smo u naajslađem malenom apartmanu u potkrovlju. Ja sam željela da budemo u potkrovlju kako bih mogla vidjeti pariške krovove i te tipične narančaste dimnjake. Također smo imali i pianino pa sam i par tonova odsvirala. Sve je bilo toliko magično i ne mogu to riječima opisati. Svježi kroasani koji su napravljeni baš to jutro, baguetti, jagode, kava, limunada. To je savršen doručak za mene. I moja ljubav preko puta mene, dok pije sok od naranče i krade mi kroasane iz ruke. Moj mali raj.

Nadam se da ćeš uživati u mojim fotkama. Planiram i pišem i pripremam ovaj post posljednja tri dana i dala sam dio svoje duše u njega kako bih vam prenijela malo Pariza. Možeš si pustiti ove pjesme i dati si puno iskustvo. KLIKNI OVDJE!

Bisous, M.











 































 



 








 
























































You May Also Like

0 komentari