Boots made for walkin'.

by - 18:55

Ok. So, this post was not planned at aaaall but I just love love these pics so much,  I had to put them in special place💘. We took a little trip to Šibenik today so we also took some pics (ofc) 😉. I absoultely love checked pattern for the autumn and winter so, naturally, I have everything in it haha. I felt it was a little plain just white oversized shirt so I brought party with me. THESE. SHOES. You feel me? These shoes ahh. I can wear pajamas with these shoes and I'd be best dressed gal in the room haha. You'll be seeing these alot this season! Also, I got new haircut, bangs are making their comeback this autumn. I love that french chic. Let me tell what you think about this outfit and my new hairstyle!

XOXO, M.

***
Okej. Ovaj post je bio tootalno neplaniran, ali jednostavno su mi se toliko svidjele slike da sam ih morala složiti na jedno mjesto💘. Danas smo bacili đir do Šibenika tako da smo usput i bacili par slika (naravno) 😉. Apsolutno obožavam ovaj uzorak za jesen i zimu tako da sam nabavila svaki odjevni predmet u tom uzorku haha. Nekako sam osjećala da je kombinacija suknje i obične bijele košulje predosadna pa sam ponijela party na nogama. OVE. CIPELE. Znate o čemu pričam? Ove cipelee aahhh! Mogu nositi pidžamu s njima i svejedno bi bila najbolje obučena u prostoriji haha. Viđati ćete ih stalno ove sezone! Također, imam novu frizuruu, šiške se vraćaju u velikom sjaju ove jeseni. Daju neki francuski šik. Recite mi svoje mišljenje o kombinaciji i novoj frizuri!

XOXO, M.













You May Also Like

0 komentari