Sun's out...

by - 21:01

Oooh, Sun. We meet again. I have missed you. And I think I speak for everyone when I say that. Anyways, sun's out buns out. I've been dying to wear this skirt with sleeveless turtleneck since it is STILL not too hot to be dying in every piece of cloth buut it is warm enough to wear mini skirt. I love this all-nude combo but I didn't want to look too pale since I am blonde and my skin is as pale as snow (lol), so I added black sailor hat and black simple loafers so make this combo look blunter. Once again, I went photo shooting without any makeup cuz I didn't had time to put any on my face (exams, college, being lazy..). More about this skirt. The skirt is from online shop Metisu and I absolutely love it! You can make it look business-y or if you want to go for more casual look, you just tuck plain white tee in it and you're good to go! I hope you like these pics and outfit. Let me know what you think about it in the comments section!

XOXO,M.

***
Oooh, Sunce. Ponovno se susrećemo. Nedostajalo si mi. I mislim da pričam u svačije ime kada to govorim. Umirala sam od želje da nosim ovu suknju s dolčevitom bez rukava jer još UVIJEK nije preevruće za bilo kakvog komada odjeće, ali je dovoljno toplo da se može nositi mini suknja. Obožavam kombinaciju kada je sve bež boje, ali jednostavno nisam htjela izgledati pre blijedo u svemu tome jer imam plavu kosu, još sam blijeda kao sir (lol) pa sam dodala crnu mornarsku kapu i jednostavne crne mokasinke da upotpunim cijelu kombinaciju. Još jednom sam pošla slikati outfit bez imalo šminke na sebi jer nisam stigla se našminkati (ispiti, fakultet, lijenost..). Malo više o suknji. Suknja je s online trgovine Metisu i jednostavno ju obožavam! Možete ju iskombinirati da bude više poslovna, a ako želite da je kežual, jednostavno ugurate običnu bijelu majicu u nju i to je to! Nadam se da vam se sviđa moj outfit i sve slike. Javite mi svoje mišljenje u komentarima!

XOXO, M. 

Skirt: link





















You May Also Like

0 komentari