Rosegal wishlist.

by - 19:53

So, for todays post I've prepared you a little wishlist from latest online store I've discovered.It is named Rosegal. You know how I love shopping and I know how lazy I am. So when you combine these to, whatcha got? Online shopping! Down below you can check some of my fave items for this summer and I am surely gonna get some of them myself. I couldn't resist these bags so I've posted them all haha! Make sure to check out their store, I am sure you will find plenty nice stuff, just like I did!

XOXO, M.

P.S. they are offering a LOT of pretty long sleeved mini dresses

***
Za današnji post sam vam pripemila malenu listu želja s posljednje online trgovine koju sam otkrila. To je Rosegal. Znate koliko volim shopping, a ja znam koliko sam lijena. Pa kada to dvoje spojite, što dobijete? Online kupovinu!! Ispod možete škicnuti na moje omiljene komade za nadolazeće ljeto i sigurno ću neke od njih nabaviti i sama. Nisam mogla odoljeti torbama pa sam ih ovdje stavila sve haha! Obavezno im pogledajte trgovinu, sigurna sam da ćete naći puuno lijepih stvari za sebe, baš kao što sam i ja.

XOXO, M.

Romper: link
Round bag: link
Camera bag: link
Daisies bag: link
Shoes: link

You May Also Like

0 komentari