Leather, baby.

by - 22:28


Hello, hello! How are you, what are you up to these days? Lately, my college schedule is so needy and I neglected my blog a little :(  . But, here I am again! Few weeks ago, I had a little photo-shoot with my favorite photographer to work with- Paula (check out her Instagram and Facebook page) ! We took a lot of pics of two outfits and I simply couldn't choose only a few to put on blog so you have bunch of photos to look at this time.

Today's theme is about oh-so cherished part of our wardrobe. You have to have it in it and it is one of those pieces which can make every outfit P-O-P. I am talking about leather trousers.
  • First outfit is a classic. Over-sized white shirt and leather trousers. I added sky-high heels to achieve a little more feminine look. This one you can pull off through the day AND night. 
  • In the second one, there is a lot going on. We have turtle-neck sweater, floral tunic and those trousers. But, I DO love layering and you cannot go wrong with combining b&w and floral pattern. It is giving sense of that ''spring is around the corner vibe''. 
So guys, that's it from me for now. I have so many exciting things going on lately and I cannot wait to share it with you! Stay tuned to see what I am talking about  <3

XOXO, M.

***


Hej, hej! Kako ste mi, što vam okupira zanimaciju ovih dana? U zadnje vrijeme, raspored na faksu mi je preetrpan (blago rečeno) i moram priznati da sam malo zanemarila blog :(. Ali, evo me natrag ^.^
Prije par tjedana, imala sam mali photo-shoot s mojom najdražom fotografkinjom za suradnju- Paulom (škicnite ju na  Instagramu i Facebooku). Rezultirao je s puuno lika i jednostavno nisam mogla odabrati par slika da ih postavim, tako da imate dosta slika za gledati ovoga puta.

Današnja tema je toliko dragocijeni predmet u našim ormarima. Morate ga posjedovati i to je jedan od onih komada koji naprave svaki outfit boljim. Kožne hlače.

  • Prva kombinacija je klasična. Over-sized bilje košulja i kožne hlače. Uparila sam tu kombinaciju s viiiisokim štiklama kako bi postigla ženstveniji izgled. Ovu kombinaciju možete furati preko dana i preko noći. 
  • U drugoj kombinaciji imamo više toga. Također poveći džemper s viskom ovratnikom, hlače i tunika s cvjetnim uzorkom. Istina je da OBOŽAVAM slojevito odijevanje i jednostavno ne možete pogriješiti s crno-bijelom kombinacijom i cvjetnim uzorkom. Također, kroy ovo sve se da naslutiti taj osjećaj ''proljeća iza kutka''.
To bi bilo to od mene ovoga puta. Toliko toga će još biit i jedva čekam podijeliti s vama. Ostanite u toku s mojim blogom tako da moete saznati o čemu pričam <3.



XOXO, M.


.FIRST.

Trousers/Hlače: Zara
Shirt/Košulja: Vintage
Shoes/Cipele: Topmoda














.SECOND.

Sweater/džemper: Zara
Trouser/Hlače: Zara
Tunic/Tunika: Mango
Shoes/Heels: Zara
























You May Also Like

0 komentari