I got shoes, they're multiplying.

by - 13:01

Dots on dots on dots. THESE. SHOES. AAAH! So perfect. The moment I opened that shoe box, I fell in love. Hard. I meaaaannn. And I have to tell you just one tiiny detail. I DESIGNED these beauties. MY design. That's right 💃💅. Sorry for all the excitement, but c'mon. You cannot tell me that these aren't the prettiest shoes you've ever seen. And they are so comfy and light on feet! Shoes of prey and I partnered once more to bring you some pretty shoes. I can tell you, I am happiest when their box is arriving to me. And while designing shoes I am soo picky, I try to make every little details just the way I imagined. And it is even better when you see your work come to life. You can have the same feeling as I do, just go to their site (click HERE) and pick your perfect shoes. I am giving you the code so you can have in-scripted anything you want inside your shoes! Just type in ''MARIAHSCHAMBERS'' at the check-out and wear your favorite quote, name, date with you and your favorite shoes. You will have a blast! Happy designing! 

XOXO, M.

***
Točkice točkice točkice. OVE. CIPELE. AAAH! Savršene su. Od trenutka kada sam otvorila kutiju s njima, zaljubila sam se. Jako. I moram vam reći još jedan maaaaleni detalj. JA sam ih dizajnirala. MOJ dizajn. Tako jeee 💃💅. Sori na tolikom uzbuđenju, ali ne možete mir eći da ovo nisu najljepše cipele koje ste ikada vidjeli. I tako su udobne i lake na nozi da je to ludnica. Shoes of prey i ja smo ponovno odlučili napraviti jedne prekrasne cipele. Mogu vam reći da sam najsretnija kada mi dođe njihova pošiljka na adresu. Kada dizajniram cipele s njima takooo sam izbirljiva, želim da je svaki detalj savršen i onakav kakvoga sam ga ja zamislila. A još bolji je osjećaj kada vidite da se vaša zamisao pretvorila u nešto stvarno, opipljivo. Možete imati isti takav osjećaj ako odete na njihovu stranicu (klikni OVDJE) i izaberete sebi cipele. Dajem vam kod s kojim možete dobiti besplatnu inskripciju i možete napisati što good želite. Upišite pre kraj narudžbe kod ''MARIAHSCHAMBERS'' i nosite najdraži citat, ime, datum uvijek s vama i najdražim cipelama. Ludo ćete se zabaviti! Sretno dizajniranje!

XOXO, M.













You May Also Like

0 komentari