Fire the alarm

by - 22:27

Hello, hello! Today I am presenting you perfect outfit for these nice 500 degrees that we are dealing with lately. I just couldn't resist that ''red striped skirt'' trend and had to present to you the way that I am wearing it. It is actually simple but also kinda statement-y. Red is THE color of the season so you simply cannot go wrong with it! Did you notice that I don't have ANY jewelry? That is because red is doing the business. You don't need any! Also, I just love this little straw bag. It is also big trend this summer and when my love for statement pieces and love for mini bags collides- you've created a monster. I am bringing it EVERYWHERE. Although, none of my stuff fits in it but who cares? I got my pretty little bag and the world is mine 💅. Aand when my skirt and my shirt are red, why stop there? Bring in red shoes! Three is a party, the more the merrier etc etc. Let me know how you like this outfit, I surely do 💃

XOXO, M.

***
Hej, hej! Danas vam predstavljam savršen outfit za ovih 500 stupnjeva s kojima živimo u zadnje vrijeme. Kuhala sam se u ovome, no jednostavno nisam mogla odoljeti trendu crvene prugaste košulje i da vam ga prezentiram na svoj način. Zapravo je jako jednostavno ali opet upečatljivo. Crvena je hit boja ovoga ljeta tako da jednostavno ne možete pogriješiti sa njom. Također, jeste li primjetili da ne nosim nikakav nakit? To je zato šta crvena odrađuje svoj posao tako dobro. Također, obožavam ovu malenu torbicu. Pletene torbe su također veeliki trend ovo ljeto, a kada se moja ljubav za upečatljivim komadima i ljubav prema malenim torbicama spoje- nastaje smak svijeta. Nosim ju SVUGDJE! Iako, ništa od mojih stvari baš ni ne stane u nju, ali koga briga? Ja imam svoju malu prekrasnu torbicu i ništa mi više ne treba 💅. Kako mi je suknja crvena, košulja također crvena, zašto stati samo na tome? Nabaci i crvene cipele! Što više to bolje, jel tako? Javite mi sviđa li vam se ovaj outfit, meni svakako je 💃

XOXO, M













You May Also Like

0 komentari