D. W.

by - 22:20

Today I am writing about my favorite watch lately. It is small, elegant, classy and beautiful! It is Classic Petite Melrose in Rose gold and it just couldn't be more prettier. I love how it goes with everything, but also lightness up your whole look. I often forget put accessories on my hand like bracelets or rings but I never forget my watch. And to be honest, sometimes it is better to go with less rather than more stuff. I feel sometimes it is too busy with bracelet and watch and rings etc. etc. Classic Petite saves the day as per usual! You can get it on their official site or choose wichever you like. I am sure you will like all of them and it is a hard job to choose only one haha. But, whichever you choose, I am giving you 15% off! Just go to their web, put it in the cart, type my discount code ''MARIJA'' and you're good to go! You have your very own DW wrist watch. They have free worldwide shipping, too! Trust me, this one you won't regret! Also, you can check out how I styled it in my previous outfit post. Hope you like it!!

XOXO, M.


***


Danas vam pišem o mojem najdražem ručnom satu u zadnje vrijeme. Malen je, elegantan, klasičan i prekrasan! To je Classic Petite Melrose u Rose gold boji i jednostavno ne može biti ljepši. Osobito mi se sviđa kako ide uz sve, ali u isto vrijeme podiže cijeli izgled. Često is ama zaboravim nositi nakit na ruci kao što su narukvice, prstenje, ali nikaada ne zaboravim svoj sat. I da budem iskrena, nekada je manje-više. Osjećam kao da je nekada previše toga na ruci sa satom, prstenjem, narukvicama itd itd. Classic Petite spašava dan kao i uvijek! SvojPetite možete naručiti na njihovoj službenoj stranici ili izabrati koji god vam se drugi sviđa. Sigurna sam da ćete naći nešto za sebe i jako je teško odabrati samo jedan haha. Ali, koji god da izaberete, uz moj kod ćete dobiti 15% popusta! Otiđite na njihovu stranicu, ubacite svoj sat u košarice, upišete moj kod ''MARIJA'' i to je to! Imate svoj DW sat. Također, nude i besplatnu poštarinu za cijel svijet! Vjerujte mi, nećete požaliti. Također, možete škicnuti kako sam ja kombinirala sat uz outfit na posljednjoj outfit objavi. Nadam se da vam se sviđa!!


XOXO, M.





































You May Also Like

0 komentari